Osnovne studije

Navedeni Studijski programi obuhvataće naučnu oblast na Pedagoškom programu a tri ciklusa akademskih studija. Prvi ciklus biće u trajanju od četiri godine (240 ECTS).

Student koji odbrani diplomski rad poslije položenih svih nastavnih predmeta predviđenih nastavnim planom i programom za osam semestara dobija uvjerenje o završenom studijskom program sa 240 ECTS bodova, i to diplomirani na određenom modulu  – 240 ECTS.

Razredna nastava

Razredna nastava ima ključnu ulogu u oblikovanju osnovnih znanja i vještina učenika, stvarajući temelj za njihovo dalje obrazovanje. Učitelji u ovom segmentu rade na razvijanju pismenosti, matematike i osnovnih naučnih koncepata. Pored akademskog razvoja, oni podstiču socijalne vještine i emocionalnu inteligenciju učenika. Razredna nastava često uključuje interaktivne i kreativne metode kako bi se djeci približila gradiva na zanimljiv način.

Razredna nastava i engleski jezik

Istorija i geografija

Profesori istorije i geografije pomažu učenicima da razumiju svijet oko sebe, učeći ih o prošlosti i geografskim karakteristikama naše planete. Kroz proučavanje istorije, učenici stiču uvid u događaje koji su oblikovali današnje društvo. Geografija im omogućava da shvate prirodne procese i kako oni utiču na ljudske aktivnosti. Ova dva predmeta zajedno podstiču kritičko razmišljanje i šire kulturne horizonte učenika.

Predškolsko obrazovanje

Predškolsko obrazovanje pruža djeci prva iskustva u strukturiranom učenju, razvijajući njihove kognitivne i socijalne sposobnosti. Aktivnosti su usmjerene na igru, što podstiče maštu i kreativnost. U ovom periodu djeca uče osnovne koncepte kao što su brojevi, slova i boje kroz zabavne aktivnosti. Predškolski vaspitači igraju važnu ulogu u prilagođavanju djece na grupne dinamike i osnovna pravila ponašanja.

Profesor pedagogije i psihologije

Profesor pedagogije i psihologije istražuje i primjenjuje različite metode i teorije u obrazovanju, poboljšavajući nastavne procese i razumijevanje učenika. Njihov rad uključuje razvoj kurikuluma, obuku nastavnika i implementaciju psiholoških principa u obrazovanju. Oni proučavaju kako učenici uče i razvijaju se, te kako različiti faktori utiču na njihov obrazovni uspjeh. Profesori pedagogije i psihologije takođe rade na unapređenju obrazovnih politika i praksi.

Diplomirani pedagog

Diplomirani pedagog se fokusira na razvoj obrazovnih programa i metodologija koje poboljšavaju proces učenja. Oni analiziraju potrebe učenika i prilagođavaju nastavne metode kako bi postigli optimalne rezultate. Pored rada u školama, pedagog može biti angažovan u istraživanjima obrazovnih politika i praksi. Njihov cilj je unapređenje kvaliteta obrazovanja i osiguravanje da svi učenici imaju jednake mogućnosti za uspjeh.

Diplomirani psiholog

Diplomirani psiholog proučava ljudsko ponašanje i mentalne procese, pružajući podršku u različitim aspektima života. U obrazovnom kontekstu, psiholozi pomažu učenicima da se suoče sa emocionalnim i socijalnim izazovima. Oni takođe rade sa nastavnicima i roditeljima kako bi stvorili podržavajuće okruženje za učenje. Kroz savjetovanje i terapiju, psiholozi pomažu pojedincima da razviju zdrave strategije suočavanja sa stresom i poteškoćama.

Socijalni radnik

Socijalni radnik pruža podršku pojedincima i porodicama u prevazilaženju socijalnih, emocionalnih i ekonomskih problema. Njihov rad uključuje savjetovanje, povezivanje sa resursima i zagovaranje prava korisnika. Socijalni radnici često rade u školama, bolnicama i zajednicama kako bi pomogli najranjivijim članovima društva. Njihov cilj je poboljšanje kvaliteta života i promoviranje socijalne pravde.

Diplomirani defektolog

Diplomirani defektolog se bavi edukacijom i rehabilitacijom osoba sa poteškoćama u psihofizičkom razvoju. Njihov rad uključuje izradu individualizovanih programa za učenje i podršku. Defektolozi rade u školama, specijalizovanim ustanovama i centrima za rehabilitaciju. Njihov cilj je da omoguće osobama sa poteškoćama da postignu svoj puni potencijal i integraciju u društvo.

Fizičko vaspitanje i trener u sportu

Profesori fizičkog vaspitanja i treneri u sportu igraju ključnu ulogu u razvoju fizičkih sposobnosti i zdravih životnih navika kod djece i mladih. Kroz razne sportske aktivnosti i vježbe, učenici uče o važnosti fizičke aktivnosti za cjelokupno zdravlje. Treneri razvijaju takmičarski duh, timski rad i disciplinu kod sportista. Oni takođe pružaju podršku u postizanju sportskih ciljeva i motivišu učenike da ostvare svoj puni potencijal.